lang leven de vakantie....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Nuku'alofa, Tonga van romy bosua - WaarBenJij.nu lang leven de vakantie....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Nuku'alofa, Tonga van romy bosua - WaarBenJij.nu

lang leven de vakantie....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: romy

Blijf op de hoogte en volg romy

08 Juni 2009 | Tonga, Nuku'alofa

hallowaaaa allemaaaaalllllllll

alles gaat goed ik ben nu weer in NZ maaarrrr moet jullie nog vanalles vertellen voor dat ik naar the coook eilands ga ... en ik was bij dag 3 gebeleven ......


day treee .....

savondssss ben ik lekker wezen eten bij het friends cafe kan wel gaan vertellen wat ik op heb maar dan loopt bij jullie het water uit je mond hahaha dusss ik hou het lekker voor me zelf....

;)
day 4
het is weer vrijdaggggg WEEKENDDD!!!!
ik ben vandaag naar panagaimoto geweest dat is 15 min varen van het vaste eiland is een klein eilandje best leuk daar voor 1 dag niet langer heb daar gesnorkeld en gegeten en lekker over het strand gewandeld lekker rilaxen dus echt het piratens of the caribian gevoel echt gaaf...
de zon scheen gelukkig ook duss mag niet klagen.
heb daar ook mega grote zeesterren gezien en ook foto's van gemaakt nou om half 5 ging de boot terug en
en toen effies lekker een uurtje geslapen en toen bij bill eten ... zie foto van de steak met garnalen hihih ziet er goed uit of niet....
na wat drankjes ben ik maar naar bed gegaan....


dayyyyy 5

vandaag ben ik naar FAFA gegaan is echt een super eilandje eigenaren zijn duitsers en is echt super schoon en heel netjes echt een super plekje zeker een aanrader om heen te gaan als je gaat trouwen of zo honnymoon of zowwwww..

maar heel de dag rilaxen en zo kostern me 125 Tdollar duss dat is 70 euro of zo met eten drinken snorkel spullen en de boot heen en weer duss is dus een koopje..

en natuurlijk heb ik weer wat smooties besteld heb er ook een foto van gemaakt wand zag er zo leuk uit en van me zelf met een bloemetje in mijn haar grappig tog....... echt vaknatie gevoel....
:)



oh jah iest wat ik op een bordje zag staan vond ik wel grappig om met jullie te delen...

'smile ist the second best thing you can do with your lips'

is een goeie zin tog :P:):P:)



dayyy 6

vandaag weer naar fafa jah eigelijk een beetje het zelfde gedaan als gister maar dan vandaag zijn alle winkels en resturands dicht het is namelijk ZONDAGGGGGG maar jah zo erg is het allemaal niet wand ik kan lekker rilaxen en snorkelen en heb wat leuke visjes gezien ....

de trug reis was leuk vandaag wand we gingen met een echt zeilboot terug ipv een spiet boot was echt leuk en duurde best lang voor dat we terug waren was pas om half 6 aan de haven.
en toen effies douchen en wat te eten vinden wand had geen zin om bij me korian buurman te gaan eten maar gelukkig was het reef cafe open en daar onmoeten ik een ozzie stel waren echt heel aardig en als ik ooit naar ozzie wil komen moets ik hem maar mailen en zou hij werk voor me zoeken dusss altijd leuk mensen ontmoeten ...



nouwww en dayyy 7 back to aukland ...


ps: jullie mogen best weten dat het soms lastig is om in nederlands te schrijven wand ik denk heel veel in het engels omdat ik dat de hele dag praat maar is goed om te praten tog...

maar goed ik heb vanmorgen heeel veel gelachen met een meid die bij mij in de bus zat opweg naar het vliegveld die had zo tonga boy aan de haak geslagen hahah en was best grappig om te horen.....

ben ik blij dat ik dat niet had hahahah doe mij maar ozzies en kiwi's en hollanders...;)

maar goed vlucht was goed beetje turbulansie maar dat was toen we bijna in NZ waren duss viel meeee...


en jah morgen ga ik naar the cookeilanden en ga nu proberen foto's er op te zetten ik weet dat jullie er op zitten te wachten sorry daarvoor maar ik ken er nix aan doen dat die pc hier zo k*t zijn hahaha

dusssss veel lees en kijk plezierrrrrrr


groetjes romyyyyy;)

  • 08 Juni 2009 - 11:27

    Stan En Sil:

    als je denkt dat het niet gekker en mooier en lekkerder kan, overtref jij het weer! erg gaaf allemaal, mooie plaatjes, zo zijn we er toch een beetje bij. ik zal het met stan overleggen of we niet kunnen trouwen op FAFA! lijkt mij wel leuk....:)
    bedankt voor de tip!
    liefs
    xx

  • 08 Juni 2009 - 15:10

    Zevenbergen:

    jeetje room wat een mooie foto,s en dat eten ziet er fantasties uit allemaal op naar cookseiland xxx

  • 08 Juni 2009 - 15:29

    Miriam:

    Hoi Romy alles goed wat is het daar mooi geniet er nog van tot gauw groetjes van mir en de jongens dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tonga, Nuku'alofa

romy

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 85722

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

nieuwzeeland

29 April 2010 - 16 Juni 2010

ozzyyyyyy

09 Juni 2009 - 15 Juni 2009

cook eilanden

01 Juni 2009 - 08 Juni 2009

Tonga

04 Juli 2008 - 01 Juni 2009

tweede keer NZ

25 Mei 2008 - 11 Juni 2008

4 landen in 16 dagen

07 September 2007 - 20 September 2007

afrikaaaaa in 17 dagen...

03 Juni 2006 - 09 Juli 2007

eerste keer NZ.......

Landen bezocht: