zon zee strand maar niet verbrand hahahahh:) - Reisverslag uit Nuku'alofa, Tonga van romy bosua - WaarBenJij.nu zon zee strand maar niet verbrand hahahahh:) - Reisverslag uit Nuku'alofa, Tonga van romy bosua - WaarBenJij.nu

zon zee strand maar niet verbrand hahahahh:)

Door: romy

Blijf op de hoogte en volg romy

04 Juni 2009 | Tonga, Nuku'alofa

heyy hallowaaa allemaaal....:)

nou het is best leuk hier hoor maar eigelijk moet je met zijn tweetjes zijn voor dit soort vaknaties....

maar wel super naar me zin.

sorry geen foto's wand heb me foto kaartje net perongelijk leeg gemaakt hhahah en heb geen zin om de rest van me foto's ook te verzieken duss de foto's zie je in aukland wel duss nog 4 dagen wachten en dan krijgen jullie foto;s te zien.

nou wat heb ik allemaal gedaan --->

day one

nouwww om 3:45 vloog ik naar tonga en ik was een van de dunste in het vliegtuig is weer een keer wat anders en had plenty of room in me stool :) wand ben weeeer afgevallen :P
goed he hahahah

nou eenmaal aangekomen in tonga een klein landings baantje met een huisje en toen ik aan kwam moesten de lampen nog aangemaakt worden . was best wel grappig.

en nou uit het vliegtuig maar helaaas geen bloemen kransjes zo als ik gehoopt had :P
maar is niet erg wand wat moet je er tog mee. en toen naar de douane nou stempel en door lopen maar denen helemaal niet moeilijk of zo .. en verdersss koffer zoeken en op naar de taxi

nou en op naar het hotel nou het hotel heet harbour view motel

lekker standaaart nix biezondersss en lekker oud hahahaha maar ik hoef er ook alelen maar te slapen dus maakt ook niet uit.

en toen lekker eten en naar me bedje

heb garnalen spiesjes op met een sausje en rijst en sla en een maliboetje hahahahah :) ben natuurlijk op een tropies eiland dus moet maliboe bij;)


dag 2

heb ik een tour door het eiland gedaan vanalles en nog wat gezien maar kan helaas mischien of mischien niet de foto's laten zien wand die stonden op die kaart maar jah zo biezonder was het allemaal niet ik heb gezienn
1= het royal plaace
2= the royal begraafplaats
3= vleeer muizen (fruitetende)
4= blow hols
5= eeen stomme palmboom
6= landings plaats van capitijn COOOKKKKKK....
en als laatste 3 grote stenen hahah met een gat erin hahahaha

verder was het een leuke tour je moet tog wat van het eiland zien tog??

en savonds had ik een feest (feast) met dans en eten en vuur dans was gaaf maar jah daar heb ik helaas ook geen foto's meer van maar op cook eiland zullen ze vast wel ook die dingen doen dussssss dan maak ik dan wel foto's...


oh en vandaaag dag 3

eeerst ben ike ens lekker wezen ontbijten eieren met spek en worsten en banaaaaaaannnn en toast mmmmmmm oh en ik vergeet de rosti rondjes nog hahahah was echt verschrikkelijk vies hahahahahah mmmmmmmmmmmmmmmm lekker man

dat was ontbeit en lunce in 1 hahah

oh en daarna ben ik naar een strandje geweest en daar heb ik een beetje gezwommen en zo en gewandeld en toen weer terug gegaan en nu ga ik een hapje eten wand weet niet of het resturand naast mijn motel open is vanavond dus kan beter hier wat eten...... ben in het friends cafe erg gezellig en wat ik morgen ga doen dat weet ik nog niet maar dat horen jullie nog wel........

groetjessss romy

  • 04 Juni 2009 - 05:51

    Petra:

    Ha zussie, leuk hoor zulke reisjes!
    Veel plezier op het volgende eiland!
    groetjes uit het andere zeeland

  • 04 Juni 2009 - 06:35

    Romy Bosua:

    nouwww sorry maar heb 2 foto's er op gezet de rest wou niet sorrryyyy morgen nog maar eens proberen groetjes romy

  • 04 Juni 2009 - 06:44

    Romy Bosua:

    oh jah en mijn foons doen het ook niet dusssss bellen en smsen heeft geen zin alleen mailen heeft zin wand dat is het enigste wat werkt hahahah:P;)

  • 04 Juni 2009 - 06:45

    Romy Bosua:

    oh jah en mijn foons doen het ook niet dusssss bellen en smsen heeft geen zin alleen mailen heeft zin wand dat is het enigste wat werkt hahahah:P;)

  • 04 Juni 2009 - 06:52

    Henk:

    Hey Romy, Geweldig toch geen foons :) lekker rustig doet me er aan denken als ik zelf in het buitengebied zit. Hihihi kan mijn baas me ook niet bereiken dus je snapt het al net daar controleer ik het meeste hahahaha. Morgen ga ik zelf ook proeven van vakantie dus ... moet je mij ook een week missen. Groetjes van ons hier

  • 04 Juni 2009 - 06:55

    Henk:

    hihihi ps. ik zie net hierboven staan "Romy in Tonga bellen veel goedkoper" Hahaha jah kunststukkie als de foontjes het er niet doen.... lol

  • 04 Juni 2009 - 18:59

    Sam & Co:

    Aloha,
    Nee, hoor ... We zijn heeeeelemaaaaal niet jaloers hoor !
    Vies eten en vieze cocktails op zo'n klein tropisch roteilandje ;-)
    Geef ons maar de grijze druilerige Belgische kust ! hahaha

    Je vader is hier trouwens net op bezoek > Hij logeert een paar daagjes bij ma & pa. Gezellig !
    Groetjes van ons allemaal.
    We drinken hier wel een neutje op jou ! Geniet jij maar van de Malibu's


  • 05 Juni 2009 - 20:40

    Stan En Sil:

    nou klinkt allemaal erg vervelend.........
    wat een rotleven
    x
    geniet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tonga, Nuku'alofa

romy

Actief sinds 09 Juli 2006
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 85720

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2009 - 16 Juni 2010

nieuwzeeland

29 April 2010 - 16 Juni 2010

ozzyyyyyy

09 Juni 2009 - 15 Juni 2009

cook eilanden

01 Juni 2009 - 08 Juni 2009

Tonga

04 Juli 2008 - 01 Juni 2009

tweede keer NZ

25 Mei 2008 - 11 Juni 2008

4 landen in 16 dagen

07 September 2007 - 20 September 2007

afrikaaaaa in 17 dagen...

03 Juni 2006 - 09 Juli 2007

eerste keer NZ.......

Landen bezocht: